Gott Nytt År!

Ja idag är det sista dagen på 2008, 2008 har varit en kanonbra år för mig.
Hur har det varit för er?

Kom nyss att tänka på att för ett år sedan så var jag påväg till Göteborg för första gången i mitt liv, bättre sent än aldrig ;)
Firade mitt livs bästa nyår där tillsammans med F och jättemåna trevliga personer. Finklädda människor, god mat, goda drinkar, underbar efterrätt, bra underhållning, champagne och skålar vid 12slaget, helt underbart!

idag blir det lugnare, gick hem från ica maxi, vi var dit o handlade, blir fläskfilé och gorgonzolaostsås till kvällen, mums! sen köpte jag en briéost och kex, mums! f är på gymmet, sen skall vi åka till säter en sväng o hälsa på, gå en skogspromenad med Zotis osv. Sen blir det lugnt och trevlig hemmakväll, god mat, bra film och en massa popcorn! :D


Har inte skrivit det här, men GRATTIS min käre far som fyllde år den 29 december, alltså i måndags. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0