Krogen

Aningen försenat, men iaf.

Kom iväg i lördags trots mitt utbrott över försvunna skor. P hämtade mig, blev skjutsad till galaxen, mötte F där. Gick in och kikade lite, en hel del folk där, dock inte en kotte jag kände. Vissa mer vingliga än andra ;)
Blev rätt segt där, så vi gick ner på stan, tänkte ut på krogen, pratade med Maya och hon var på Flamingo, så vi gick dit. Helt värdelöst, knappt nå folk alls och dom som var där var kåta fjortisar som dansade runt och sökte ögonkontakt med SNUSKARNA som stod och kolla. Blä, mådde fan dåligt av att vara där. Nu förstår jag varför jag aldrig är på krogen, det är helt värdelöst! F kände detsamma så vi gick därifrån max en timme senare.. Enda anledningen till att folk går på krogen är alltså; se riktigt slampiga ut så kanske vi får ragg ikväll. BLÄ

Förlåt M att jag inte sa hejdå, men ville inte vara kvar, dessutom såg du lite upptagen ut av den mörke mannen..... :S

Så P kom och hämtade mig och F, skjutsade hem oss. Jag tog en dusch, sen stupade vi i säng vid 01,30 kanske?

På söndagen var jag i Gårdvik, gissa om Zotis vart glad när jag kom hem? Han hoppade upp i famnen och slickade migi hela ansiktet (äckligt:S) sen följde han efter mig hela tiden och vela inte bli kvarlämnad. Hade knatteridning, Emma tog med sin underbart SÖTA shettis Tintin så barnen fick köra honom i ridhuset, det uppskattades! Sen hade vi även tolkning (åka pulka efter häst) ute efter Ragge. Alla barnen var glada!


Eftersom grannhunden Inez i Gårdvik löper så är alla hundarna helt störtförälskade. Baileys är värst, han ylar hela tiden och skriker konstant om han ser henne. Tror dock inte han har en chans, han är en liten stöddig jack russel och Inez är en ståtlig Rottweiler :) Haha. Klimpen är lite kär, och Zotis är väldigt kär! Inez är lika gammal som Zotis och dom lekte mycket när dom var yngre, så därfrö tror han kanske att han har första tjing ;)
Han börjar bli könsmogen vilket är ganska drygt, speciellt då löptiken därhemma väcker stor uppmärksamhet hos honom nu. Men här i Blge tror jag det är lugnt, han börjar bli sitta gamla vanliga "jag" nu. Skönt! haha.

Nu ska jag ut en snabbis med Zotis, sen kika på mannen som talar med hundar, Ceasar ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Alltså FLAMINGO, det har alltid varit och är nog fortfarande Blgs största skitställe, jag hatar allt som har att göra med det där placet, vakterna, personalen, lokalen, det vidriga folket som är där. Får kväljningar bara jag tänker på skiten! ;)



Varför gick ni inte på S2 eller Bolanche? Det är väl bättre, eller? Fast jag hatar iofs. krogen öht. :S

2008-12-16 @ 14:23:45
URL: http://adaosara.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag håller med! Har aldrig varit in där, och kommer aldrig gå in där igen. Var bara för att en klasskompis till mig var där som vi gick dit. men vidrigt, precis som du säger! Men men, inga fler krogbesök för min del på ett tag iaf, usch. Roligare att sitta hemma hos någon :)

2008-12-17 @ 14:17:06
URL: http://zotis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0