Måndag

Har varit i Gårdvik i helgen.
I lördags så firade vi syrran som fyller år idag (måndag). Men eftersom pappa jobbar i Västerås i veckorna så firade vi henne på lördagen. Det var trevligt. God mat och god tårta :D
På söndagen tog jag o mamma en långpromenad med hundarna (Baileys, Zotis o Klimpen) Dom fick vara lösa i skogen, roligt! Sen hade jag knatteridning och hk-ridning. Kollade även på Annika Green-träning, Ulrica red fina Canache, han har växt! Stor som tusan och jättegrov, Men snygg!

Idag följde jag med Annica Norén och Annika Green till Mora. Annica skulle träna Tiger för Gunilla Byström. Shit vad fin han var! Sen sa hon en sak som gjorde mig glad, jag hoppas och håller tummarna. Skulle vara roligt! Törs inte säga mer än så, ifall det inte blir av.

Ska ut med Zotis en sväng nu, F och jag möttes i dörren idag bara, jag kom hem från Mora o han åkte till jobbet :/

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0