Tillbakablick

Var ett tag sedan, igen! :P
Helgen var iaf bra, fredagen tillbringades i Sthlm, globen. Stockholm Horseshow, alltid lika roligt. :)
Var där med mamma o erica + ett gäng från ridklubben. Very nice. Synd bara att man missade dressyren på lördag + söndag, hade gärna sett minna och brinken live :) Men man fick iaf se Minna under maskerade på en spanks häst - snygga! Sen Såg man Brink och Briar på en träninge på fm, trevligt. Hittade inget av nöje på mässan, en halsduk till Zotis som det står Merry Christmas på samt en kalender. haha.

Veckan började bra, är hos Annica på praktik denna vecka, skönt, behöver verkligen andas stalluft!
Speciellt efter storgrälet i måndags med M. Jag blir tokig, vad ska jag ta mig till? Vi skrek o grinade åt varandra i telefonen, men lyssnar hon? Nej. Hon tror inte ens på mig, litar inte på mig för 5 öre. Blir fan galen. Aldrig bråkat såhär med någon, någonsin. Kan hon inte bara lyssna på mig? Ta t.ex 6 juni iår, jag var där. Men fan heller, hon lyssnar och tror hellre på det dom säger på TV/Internet, media över huvudtaget. Jag var hemma från praktiken igår, orkade inte gå upp, sov så otroligt dåligt natten efter grälet. Kan hon inte bara acceptera??

Egentligen har jag länge tänkt skriva ett inlägg om hur bra jag mår, om hur lycklig jag är, om hur glad jag är. Men detta förstörde allt bra. Tur jag har F som är så förstående, förstår mig precis, ger mig tips osv. Han vet precis vad det handlar om. <3

Sitter o pratar med Ante på msn, bästa vän <3 Glad att jag har dig, vet att jag kan prata en massa strunt och viktoga saker med dig. Tack.

Ha det bra, ska ta o fundera på utmaningen Sara gett mig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0