Tråkigt

Fredag idag, segt.
F jobbar 15,00-23,30. Jag tänkte hela dagen att jag skulle skjutsa honom så att jag kunde ha hans bil under kvällen, men SJÄLVKLART glömde jag bort det. Så nu sitter jag här, utan bil.

Var upp till Mellsta med Zotis och F på dagen, Zotis var lös och sprang i snön. Han älskar det, roligt att se honom så glad! Gick först en promenad, sen gömde jag mig så F sa SÖK till Zotis och han hittade på mig, under tiden han letade så gömde sig F osv. Zotis tyckte det var roligt, och han var jätteduktigt! Han börjar använda nosen mer nu, innan snön kom så använde han sig bara av ögonen, vilket inte är det bästa.

Zotis är trött, han har sovit förbi maten med 14 minuter :P

Vill hitta på något ikväll, kika på film och imgås med någon. Men jag vet att jag kommer få tillbringa kvällen ensam med Zotis. Blir nötter, frukt och kanske Prison Break.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0