Utmanad!

Av Sara  igen :P



3 saker jag skäms över:
1. Att jag lärde känna P lite för mycket. Mitt livs misstag!
2. De gånger jag måste låna pengar..
3. Att jag är så pinsamt blyg



3 saker jag är stolt över:
1. Att jag bytte linje.
2. Att jag kom över min hopprädsla med Agrippa (nästan)
3. Att jag lyckats få tag i F ;)


3 saker jag vill göra 2009:
1. Ta studenten med BRA betyg

2. Flytta till en större lägenhet/litet hus

3. Få tag i en bra häst att rida



3 händelser 2008 jag aldrig kommer att glömma:

1. 6 juni i Sthlm

2. Norge + Estland/Lettland resor

3. Förlovningen med Fredrik <3



3 saker jag inte kan klara vardagen utan:

1. Fredrik

2. Mat

3. Prat med syster i telefon



3 personer jag avundas:

1. Min syster :S
2. Folk som har råd med häst
3. F för att han är så klok :)



3 personer som jag utmanar:

1. Syrran
Kommer inte på nå fler :P Men malin kanske? (Zakke-Malin ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0