En lista

4 arbeten jag haft:

1. Cafeét Gårdviks bystuga
2. Häst och stallvårdsledare
3. Vårdbiträde Källegården
4. Ledare för knatteridning



4 filmer jag kan se om och om igen:

1.
2.
3.
4.



4 ställen jag bott på:

1. Gårdvik
2. Borlänge

3.
4.

4 tv-serier jag gärna ser:

1. Mannen som talar med hundar. BÄST
2. Prison Break (dock ser jag på datan)
3. Bonde söker fru



4 ställen jag vill åka till:

1. Italien
2. Irland

3.
4.


4 favoriträtter:

1. Tacos
2. Älgstek och potatisgratäng
3. Lax
4.



4 ställen där jag trivs:

1. I soffan framför en bra film med F och Z
2. Stallet
3. Gårdvik
4. Skogen


Sno gärna listan, som jag gjorde, gör om den och lägg in i DIN blogg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0