Längesedan, igen

Glömsk man är, men jag är inte förvånad :)

Har inte hänt så mkt sne jag skrev sist. Var till Sthlm i torsdags, med skolan.
Var på SACOmässa (tror det hette så) massa utbildningar osv man kan göra efter studenten, rätt trist..
I helgen var jag i Gårdvik, tog det lugnt. Jobbade på söndagen på ridklubben.

Igår var jag ledig, skönt! Tog sovmorgon vilket var ett tag sedan sist.
Idag åkte man in till skolan helt i onödan, hade ingen biologi på fm, vilket jag visste, så jag tog sovmorgon, sen skulle jag in på hästlektion, men vår lärare var hemma med sjukt barn, hade han nte kunnat meddela oss det?!

Men jag och F åkte till kupolen, tog oss en fika, sen shoppade vi lite julprylar, två jättefina gardiner t.ex. Kan försöka ta nå kort sen när dom sitter uppe :)

Imorgon blir det skola på fm, sen storstädning på em. Skickar ut F och Zotis på äventyr så att jag får vara ifred o städa ;)

På fredag ska jag till Sthlm med mamma, syrran o ett gäng från ridklubben, blir Sthlm horse show i globen, roligt!

Syrran o hennes Fredrik har hittat ett hus som dom ska få hyra. Ska renovera det först, jag skulle få hjälpa till o välja tapeter osv, ROLIGT. Jag älskar inredning o design, skulle faktiskt vilja jobba med det, tycker det är hur roligt som helst, så det ska bli jätteskoj att hjälpa dom komma iordning.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0