Sara utmanade mig ...

F's syster Sara utmanade mig att lista sju saker om mig själv, både alldagliga och knäppa.
Så jag lär vara snäll och FÖRSÖKA :)

1. Jag är galet livrädd för poliser, blir kallsvettig och skakar som en galning så fort jag ser dom. Spelar ingen roll om dom åker förbi i snutbil eller har nykterhetskontroll. Jag är lika rädd.

2. Jag är riktigt kvällstrött, skulle lätt kunna lägga mig vid 20,00 varje kväll, dessutom är jag även väldigt morgontrött. Jag tror jag kan sova hur mycket som helst?

3. Jag och en kompis red på grannens hästar när vi var små (i smyg). Vi hade hundkoppel som vi satte fast i grimmorna. Hästarna var inte ens inridna! Shit, jag var galen.

4. Jag ljög riktigt mycket när jag var liten. Jag lurade t.ex min dagmamma Åsa att min familj var sååå fattig att vi fick lov att äta hundmat (precis som att det är billigare än människomat) Den enda som fick äta riktig mat var min lillasyster. Min dagmamma blev orolig för hon trodde mig, men mamma förklarade min ljugarperiod för henne.

5. Jag tror på spöken! Jag är riktigt mörkrädd och hatar att gå ut när det är mörkt, tur jag har Zotis nu. Jag är livrädd att det ska börja spöka där jag bor.

6. En dröm jag har är att bo på en fin gård med tillhörande mark och stall. Tillsammans med F och Zotis, jag vill ha minst 2 hästae och även en amstaff. Helst ska jag få betalt för det, annars vill jag ha ett bra och trevligt jobb, med riktigt bra betalt!

7. Nu är jag riktigt trött (kl är efter 20,00) så jag ska ut med Zotis en kortis, duscha och sedan sova ;)

Hoppas ni fick ett gott skratt och att ni fick reda på något nytt om mig. Är det något ni undrar, eller kanske något mer ni vill veta, skriv en kommentar o fråga!

Jag utmanar ALLA som vill.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, nu fick man reda på lite mer om vem du är, och har varit. ;)



Jag är också livrädd för allt som har med poliser att göra, det är också en av anledningarna till att jag avskyr att köra bil, jag tror alltid att jag ska bli stoppad i en fartkontroll eller att det ligger en civilpolis bakom mig när jag kör och att jag kommer göra ngt. dumt o bli av med körkortet.



Ang. att skaffa BC så var det ju en lite annorlunda situation för dig när du fick ta hand om honom. Än så länge verkar ju Zotis helnöjd med det liv han lever. Jag tror inte att du kommer få några problem med att aktivera honom i framtiden heller. Finns ju mkt. kul man kan göra med en sådan hund. :D



2008-11-20 @ 10:23:05
URL: http://adaosara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0