Trött

Ojoj vad jag är trött.
Haft praktik i 2 dagar nu, riktigt roligt.

Igår skrittade vi ut tillsammans, jag på Tiger och Annica på Fabius. Kanonhärliga och SNYGGA hästar.
Sen kom Lars-Ove (lärare) på besök. Han och Annica pratade mycket och läänge. Stallet var klart, skönt!
Sen så åkte vi till hennes 2-åring, Bristol e:Briar. Kanonfin häst, väldigt stor var han å. Longerade honom.

Sen var det slut för dagen.

Idag red Annica Tiger och Fabius på banan i spöregnet, jag stannade dock i stallet och mockade samt släppte ut hästarna. Skönt att slippa bli blöt i regnet.
När vi skulle luncha hästarna så ligger det nå konstigt i Tigers hage, gissa vad?

Ett huvud av nå slag. Kött och skelett och en massa blod, trodde först det var en hästskalle, men för liten mule. Svårt att förklara, men för smal käke typ. Kanske en älg? Vidrigt var det iaf. Stackars Tiger!
Efter det åt vi mellis, sen åkte vi till Främby och Annica hade lektion samt red en häst.
Sen tog jag in hennes hästar.

Har varit ut en långis med Zotis idag, skönt!
Nu ska jag kolla lite på Prison Break, är galet trött.


och Sara, jag ska göra utmaningen, när jag orkar! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

BRA, det ser jag fram emot! ;)

2008-11-19 @ 15:50:59
URL: http://adaosara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0