Höstlov :)

Oj vad det är skönt med lov! Bara ta det lugnt och vara. Ska rida Canache hade jag tänkt, hinner ju aldrig annars :(

Helgen har varit lugn, hade lektion i Bengtsheden i lördags, hade knatteridning igår, annars inget speciellt.

Idag har jag tagit det lugnt, sen åkte jag till Falun, mötte upp mamma vid Dalviks kvarn och hon köpte hundmat till Zotis (tack!) Zotis mat var nämligen helt slut! Räckte till lunchen, men inge längre. Zotis var jättehungrig eftersom han brukar få mat vid 17-tiden, men klockan hann bli 17 medan jag var på Dalviks, sen följde jag med mamma till ICA Maxi, så hon köpte ett grisöra till Zotis. Han blev lycklig och tuggade på det hela vägen hem :)

Nu har jag duschat, ska ut en kortis med Zotis,
sen bänka mig framför TVn och kolla på "Mannen som talar med hundar".
 

Kommer lite bilder nedan:





Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Cesar äger !

2008-10-28 @ 11:17:17
URL: http://malvaa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Svar till Malin: Ja, visst är han otrolig! Min idol ;)

2008-10-28 @ 21:19:01
URL: http://zotis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0