Onsdag

Igår var jag till skolan, skulle träna att slå på tappskor på hästben (avkapade sådana från slakteriet)
Rätt vidrigt! Luktade nu förjävligt i klassrummet, detta trots att alla fänster var öppna.
Men jag fick dra av skon som satt på hoven, fixade sedan till hoven lite, sen slog jag på den igen! KING
Var faktiskt inte så svårt som jag trodde, men rätt vidrigt att lyfta ett avkapat hästben :S uuhhoo

Sen efter det åkte jag hem, hade feber som bara den. Däckade i soffan, sooov. Hade febersvettningar, mådde pyton, gick ut med Zotis, sov lite till. Mådde pyton lite till. Sen kom F hem vid 23,45 kanske? Knaprade lite pronaxen sen somnade jag om, vaknade imorse och var PIGG! Skönt. Men febern jag hade inatt var bland de värsta jag varit med om :S

Så idag packade vi in oss i bilen (jag, F och Zotis) och begav oss till Sveden för att träffa Malin och hennes hund Zakke (som är lika gammal som Zotis, skiljen nån vecka bara) Dom hade JÄTTEROLIGT tillsammans! Var så roligt att se! Dom sprang och dom brottades. Så nu sover Zotis, han bev verkligen jättetrött. Tack Malin Och Zakke!! :D


Nu ska jag ta det lugnt, är ganska trött efter nattens fight mot febern.

Vi höres!

Kommentarer
Postat av: Malin

Zakke o jag är NÖJDA o glada över dagen :D skitkul! dettta ska göras om o om igen :D

2008-10-22 @ 21:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0