SNÖ och smärta

Åh vintern är äntligen här, hoppas det är för att stanna!
Jag älskar vintern, kylan o snön. Underbart!

Och någon mer som verkar ÄLSKA snön, det är Zotis. Han upptäckte snön för första gången inatt 03,00 ungefär, tillsammans med Erica, FredrikB, Baileys och Klimpen. Han blev först jätteförskräckt, sen, sprang han som en galning och bara älskade det! Goa hund! <3 Sen resten av dagen har han sprungit som en tok i snön så fort vi varit ute, roligt att se honom så lycklig :)

Sen igår då, red Canache på ridbanan, han var JÄTTEPIGG. Galopperade, lite vinglig och MKT okoncentrerad (men hallå, han är bara 4 år) Men helt plötsligt. TJOOHOO vad han bockade, han flög som en rodeoponny och jag lika så, hamnade på rumpan på backen. AJ. Tappade luften för första gången i mitt liv (förhoppningsvis sista) och AJ vad ont det gjorde. Sen dess har min rygg varit paj. Antagligen så trycktes ryggraden ihop i sm'llen då jag landade på svanskotan. Men nu har den rätat ut sig igen, men FYFASEN vad ont det gör i musklerna omkring :( Dock mkt bättre nu. Haha, Canache var glad och mycket pigg. Mamma longerade honom, han brallade som en riktig tooker.

Nyss var Sis<3 här med FredrikB och Baileys, käkade pizza o kikade film . MYS


Kommentarer
Postat av: Sara

Men tjena! Har du en blogg?! KUL! Det har F inte sagt något om, fastän jag har frågat honom om det. :S



Jag länkar till sig från min blogg, hoppas det är ok, annars får du säga till. :)

2008-11-04 @ 11:30:27
URL: http://adaosara.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej

Ja,fast jag glömmer för det mesta bort det :P

han har nog inte vetat om det, han tycker det är lite löjlig tror jag :) ja, gör så du :)

2008-11-05 @ 16:10:15
URL: http://zotis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0