Full fart!

Idag var jag hos Annica 8,15

  • Borstade Fabius, lindade hans framben, släppte ut honom och gav honom hö
  • Borstade Bristol och Krabban, tog ut dom, gav dem hö


Sen kom Annica dit, och även Sara :)
Sara mockade åt Fabius, sen blev det putsning och knoppning av Tiger.
Dom åkte vid 9,30 ungefär.

Jag mockade klart resten av boxarna, fodrade i boxarna, sopade, gjorde iordning betfor, gav hästarna vatten i hagarna samt slängde åt dom lite extra hö.

Sen var jag klar.

Brummade till Borlänge, dammsög, diskade, duschade, st'dade på balkongen, torkade av utemöblerna och ställde fram dom, tog upp mattorna till balkongen från förrådet och nu sitter jag här.

Känner mig helt i farten.

F var ut på en cykeltur med Zotis ner till älven där Z kunde plaska i vattnet som han älskar :)

F står nu i duschen och ska snart cykla till jobbet.

Blir nog lugnt för mig, alt att jag fixar med skolarbete..... SUCK!




LYCKA TILL ANNICA OCH TIGER P PÅ TÄVLINGEN IDAG I HOGSTA! :D HOPPAS DET GÅR BRA!!!



Tiger P och Annica efter Bo Tibblin-clinicen

Dålig bild, måste ta och ta kort på hästarna nån dag..

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-04-25 @ 18:53:48
Postat av: Sara

Kom och hälsa på här om du/ni har tråkigt och/eller behöver umgås. :D Ni är alltid välkomna här! :)

2009-04-25 @ 18:55:01
URL: http://adaosara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0