Golden Arrow

Hittat väldigt många underbara bilder på mig och Pilen.
Oj vad jag saknar tiden med honom!! Älskade häst ♥


20060820 jag hoppar Pilen på banan

20060820

20060820

SkolDM när jag gick i 7an tror jag :) På SvärdsjöRK. Visst var han vacker i täcket?

20060423 jag rider dressyr på banan, det är när jag ser bilder som denna som jag saknar honom mest!
Han är en underbar häst med världens största hjärta.

20060419, efter en härlig ridtur :)









20060514. prisutdelning efter en seger i DressyrKM

Visst är han vacker?!

Åh vad jag saknar ridningen och träningar och tävlingar. Men mest saknar jag hästarna, att åka till stallet och borsta och pyssla, sen ut på en ridtur i skogen eller kanske ett träningspass på ridbanan inför vårens tävlingar. Jag längtar tillbaka!
Jag skulle kunna göra mycket för att få det som förr, spelar ingen roll hur mycket bussåkande det skulle bli.
Men den dagen kommer förhoppningsvis, då jag får rida en häst igen :)
Tack Kicki för att du delat med dig av din underbara häst, det har varit guld värt, ingen häst har lärt mig så mycket som Pilen gjort! :D

Kommentarer
Postat av: Lisa

Kul att du oxå har en blogg, då kan jag snoka lite haha :) Både jag och hundarna är nu helt färdiga efter träningspass, promenad plus att Troja fått duscha då vi ska på utställning på lördag :) Ha det bra!! Lisa

2009-04-16 @ 21:27:34
URL: http://vitherdehund.doggyblogg.se
Postat av: Kicki

Tack själv. Du har varit guld värd för oss, vet inte hur det skulle ha gått annars. Vilka fina kort. Kram / Kicki och Pilen

2009-04-17 @ 17:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0