Klassfest

Ja då började det ryktas om en klassfest med 9c, sjukt.
Inte sett hälften sen vi slutade tror jag?!

Tror dock inte jag går, fått veta det lite väl tätt inpå då den är på lördag, så jag tror jag skippar.

Har inget gemensamt med någon där iaf, förutom att vi gick i samma klass i 3 år.
Men visst saknar man sammanhållningen (?) det var en bra klass, man hade folk att prata med.
Jag saknar Svärdsjöskolan!! Bästa skoltiden nånsin.

Nu ska jag ut med Zotis på promenad <3

Han har gått lös varenda promenad denna vecka, endast kopplat honom vid hundmöten och på större vägar.
Han är BÄST.

Igår träffade vi Sanna och en av hennes vovvar, en leonberger vid namn Svante. Rolig vovve, han slet sig och kastade sig i älven och simmade runt lite, Zotis såg en aning chockad ut. haha :)


Men som sagt, nu ska jag ut med skrothunden, min älskling.
F jobbar eftermiddag, jag har bilen så jag hämtar honom vid 23, saknar honom redan, vi har haft en bra vecka.


Grattis till Pride som fått ett hingsföl! Hon fick det i tisdags kväll, mörkbrun med fyra höga strumpor och en bläs. Vackert! Han kommer förmodligen heta Pride's SuperMan :) Alla hennes föl heter Pride's Super ---- ex:
Pride's Super Duper, Pride's Super Girl, Pride's Super Nova, Pride's Super Grace och nu denna :)

Men nu ut med hunden, sen laga mat, blir tjockpannkaka MUMS!


SAKNAR tiden med denna UNDERBARA häst! <3<3

Kommentarer
Postat av: SARA

kom kom kom :D var så sjukt länge sedan jag såg dej... :)

2009-04-17 @ 18:54:33
URL: http://saraidre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0