Skolan

Skola igår, fick min studentmössa, den var fiiin! Nu längtar jag!!
HAde inte så mkt till lektion igår..

Idag skulle vi vara på travskolan på Romme travbana och köra litegrann. Och vem har hand om den? Jo Eva-Maria! HAHA.
Men men. Jag har ju gått mycket travkurser (Kvinnersta i Örebro, travkurser i Rättvik osv) och har även kört mycket privat, både russ, shettis och varmblod. Så travsporten är verkligen inget nytt för mig, varken när det gäller utrustning eller selning eller körning. Så det gick galant, tror E-M var lite kinkig för att jag kunde allt ;)

Vid 12 var det studentmöte, skojsigt :)

Tog en lunch på stan med Tove, sen strosade jag runt på stan. Hittade mycket jag ville ha, fina lyktor på Indiska, fina grejor på Clas Ohlson, snygga kläder på Vero Moda och Gina Tricot osv..


Nu har jag skrivit lite på Arbetsmiljö och säkerhetsjobbet som egentligen skulle ha varit klart för längesen... hmpf.

Imorgon har jag ingen lektion då Lars-Ove är på Romme med ettorna, men jag ska in och träffa min mentor Sofia på lunchen.



Nu blir det plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0