*Helgen

Fredag
F fiskade lite kräftor, jag var supertrött och gick o la mig vid 22,00 ungefär.
F kom hem på natten.
Vi sov i Gårdvik iaf :)

Lördag
Gick promenad med hundarna och mamma på morgonen.
Kollade på träning inför 4-årstesten på ridklubben.
Gick promenad med hundarna i Isala.
Fixade i Gårdvik.
Käkade kräftor med familjen och vänner.
Underbart rolig kväll.
Var chaffis till Lars Kristerz i Klockarnäs.
Kvällen slutade dumt.
Alkohol är överskattat, jag vet varför jag inte dricker.

Söndag
Promenad med hundarna :)
Åkte till Eva (ericas pojkväns mamma) & Svante (hennes karl och pappas kompis/arbetskamrat) och Eva klippte mig. Riktigt snällt gjort! Klippte bara topparna,
Sedan hade jag handikappridning på ridklubben.
Tjejerna är så gulliga och duktiga!
Hade fruktansvärt ont i huvudet.
La mig i Borlänge 21,30..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0