*Gårdvik

Har varit i Gårdvik över helgen, eller rättare sagt, jag åkte dit med Zotis igår eftermiddag och blev hemskjutsad av pappa idag på kvällen :)

I fredags så var jag i stallet, sedan skrittade jag ut på Rasmus med Annika som sällskap, trevligt men ganska kallt!
Efter det så mötte jag upp mamma och syrran på stan, kollade lite julklappar samt köpte julklapp och syrran.

Har sån jäkla ångest över årets julklappar, billiga prylar åt dom som får..
F kommer få sin julklapp efter jul, då jag helt enkelt inte har råd, usch vad taskigt det känns, men det var helt OK enligt honom, så då får det bli så..

På fredagskvällen blev det filmmys med F, sedan en ganska tidig kväller.

F jobbade lördag förmiddag så han skjutsade mig till bussen när han kom hem.
Jag och Zotis åkte buss till Falun där min käre mor och far hämtade mig :)

Idag så tog jag och pappa en långtur i snön med Zotis och Klimpen, riktigt härligt!

Sedan så skulle jag fotografera Annelie när hon red Isac, hade Rocket som handhäst och Tintin lös, samt hundarna Tea och Sally lösa, vilket gäng!
Det svåraste var att få alla på en och samma bild!




På eftermiddagen kom Erica, Fredrik, Ella och Baileys förbi. Gosade med Ella och tog sedan en promenad med henne i barnvagnen och Zotis i koppel. Fy satan vad tugnt det var att skjutsa barnvagn i snön, blev alldeles svettig. haha. Men Ella, ja hon sov som en gris :P

Erica och mamma åkte sedan iväg till ridklubben för att hjälpa till med löshoppning, jag stannade hemma med pappa, Fredrik och Ella + hundarna.

Gosade och lekte mer med Ella och tog en del kort :)

Världens sötaste lilla unge, Ella Bruhn ♥

Detta kort är taget förra helgen, skrattande och glad sötnos.
 & dessa är tagna för ca 3-4 helger sedan ♥

Nu ska jag ta en dusch, är trött som tusan.
Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vilken liten goding till unge! Vems gull-unge är detta ?? =)

2009-12-20 @ 22:14:12
Postat av: Johanna

syrrans :)

2009-12-20 @ 22:22:52
URL: http://zotis.blogg.se/
Postat av: Anonym

vaa ? har din syster en dotter ???

2009-12-21 @ 19:27:17
URL: http://malvaa.blogg.se/
Postat av: Johanna

japp ;) men det vet du nu! :D

2009-12-21 @ 21:09:19
URL: http://zotis.blogg.se/
Postat av: josefin

verkligen en bra blogg :)

kan inte du berätta om din systers dotter,nu när du blivit moster :)

GOD JUL



2009-12-21 @ 21:19:29
Postat av: karin

Guud vad söt Ella är!!

2009-12-23 @ 23:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0