*Konstig dag

Skulle ha varit i stallet idag, hade verkligen sett fram emot det, men icke..
Jag blev hemma med "sjuk hund".

Men imorgon ska jag till stallet hos Annica, sedan ska jag rida Rasmus hos Annika - Trevligt!


Äntligen är det massor med snö ute (det får gärna komma ännu mera snö) dessutom är det kallt.
Underbart!



Nu står julskinkan i ugnen, älskling har griljerat det, mums!
& nu är han hos sin mormor för att hämta brödkavel så att vi kan baka pepparkakor! :D
+ att han skulle köpa julmust, det blir filmmys här hemma :)

Älskar F mest av allt & Zotis förstås.



Sen måste jag säga att jag har världens bästa systersom har världens bästa Ella


Kommentarer
Postat av: erica

Jag har världens bästa syster och ella världens bästa moster! <3

2009-12-17 @ 22:00:48
URL: http://pican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0