Alla hjärtans dag

Jag älskar den dagen, den har alltid varit speciell.
Man får tid tillsammans, umgås och prata. Äta god mat och kanske se en film/gå på bio.

För 2,5 v sedan så berättade F om en sak som KANSKE skulle hända en lördag framöver, jag såg då att det var den 14 februari. Sen hörde jag inget mer, förrän idag. Så PANG. Där försvann hela alla hjärtans dag. Jobb på fm, sen det där hela em/kvällen + att han sover tidigt då han jobbar fm på söndag.
Jag har planerat och fixat en del, men nu gick allt i kras.

Tog självklart för givet att det inte blev något med det han snackat om eftersom jag inte hörde nå mer.

Kanske är det jag som gör fel i att planera för mycket? Jag vet inte.

Less blir jag iaf. Får fira dagen ensam. Åker nog ut till Gårdvik, roligare där än att sitta själv här. Känner inte en kotte i Blge som jag kan umgås med.

Less är ordet.


Nu låter jag jättegrinig och sur, men det är jag faktiskt å. Orkar inte smyga med det längre, jag försöker.
Nu får jag lov att ställa in det jag hade planerat för lördagen. Tänker inte nämna vad, då det inte spelar någon roll.

Hade med mig Zotis till Annica idag, F ville sova ut ordentligt..
Zotis är jätteduktig i stallet, han ligger/sitter snällt på sin filt och tittar på, enda tills man börjar sopa. Då brakar helvetet loss ;) Han blir helt galen och springer och hugger efter sopen. Men jag har lyckats få honom att sitta still medan jag sopar  -nästan varje gång :)
Allt tar ju för det mesta mycket längre tid när Zotis är med, men det är det värt. Vill ju ha med honom i stallet utan problem senare :) Annica tycker dessutom att det är bra träning för hästarna med en hund i stallet :)


Nu ska jag plugga, biologiprov imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0