En award!




Såhär ser reglerna ut för denna award:
Länka till bloggaren som gett dig awarden.
Nominera sedan i din tur 7 stycken bloggar som du tycker är förtjänar att få denna award!
Låt dom sedan få veta att dom fått denna utmärkelse genom att lämna en kommentar på deras blogg!

Tack Sara för awarden!!

Jag ger mina awards till:

Syrran

Malin med Zakke

Åsa, som jag dock inte känner, men hon har en otroligt fin häst och skriver intressant!

Sara, klasskompis från tiden i Svärdsjö


Och motiveringen är: Jag ger awarden till dessa 4 tjejer, kommer inte på 7 st.. Men jag följer bloggarna så gott som varje dag, dom är intressant och skriver på ett roligt och spännande sätt. Syrran skulle dock behöva uppdatera oftare. Hmmm...

Kommentarer
Postat av: SARA

Nej men hej du!!! shit det här var kul hörru du:D följer bloggandet med god aptit:D

2009-02-18 @ 15:00:10
URL: http://saraidre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0