Helg

Ska bli så otroligt skönt med en helg! Längtat som tusan :)

Dagen har varit lugn, ingen skola

Promenerat med Zotis, snöat som bara den! Zotis blir jämt så sprallig och lycklig när det snöar ute, gör riktiga tjuvryck i kopplet. Släppte honom i dungen och kastade pinnar, han älskar det!

Har pluggat en hel del, känner mig riktigt duktig.

F jobbar 14,30-18,30 tänkte att det skulle bli såå skönt att umgås med honom, äta mat tillsammans kanske kolla film osv. MEN han jobbar över, kommer hem strax efter 21. Inte så sent, men känns lite trist. Men, det blir väl fler gånger.

Nu ska jag ställa mig och diska, ska även ta och göra ugnspannkaka. MUMS

Förresten, blir så trött på Zotis öron! åhh. kan det inte bara sluta? Skabben är ju borta, ren och fin i högerörat, men vänster örat (som skabben var värst i) är lortigt, men det är torrt. Är det blött och geggigt så kan det vara något, men det är det inte. Jag gjorde rent det ordentligt idag, han älskade det! MEN, han har småsår i hela örat, ganska långt in oxå. Dessa småsår kliar VÄLDIGT MYCKET har jag märkt, så han kliar ju sönder dom titt som tätt. Nu är han skitsur på mig eftersom jag säger åt honom så fort han kliar. Han stoppar in klon i örat och vrider till, skriker rakt ut och ser ledsen ut. Stackars... Blir det inte bättre över helgen så får man väl kika upp det. Men har pratat med vet och dom resonerade som mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0