Listor

Saker jag bör göra / göra bättre / oftare 

  • Sköta min hy bättre
  • Sköta mitt hår bättre
  • Försöka börja träna på något vis. (kan inte springa osv pga min fot)
  • Äta nyttigare och regelbundet
  • Börja rida ordentligt
  • Strukturera upp allt som har med skolan att göra så att allt hinns med innan student
  • Försöka bli mer ekonomisk
  • Börja spara pengar, lägga undan lite varje månad
  • Få mer tid tillsammans med F
  • Träna med Zotis oftare
  • Rensa garderoben ev. lägga ut saker på tradera
  • Organisera ihop alla hästgrejor i Gårdvik (benlindor, schabrak som skall tvättas osv)
  • Försöka få lite tid på kvällen till läsning etc
  • Sitta vid datorn mycket mindre än vad jag gör nu för tiden
  • Köpa nya glasögon (snyggare och med rätt skärpa....)
  • Börja leta ordentligt efter sommarjobb, jobb...

 Saker jag önskar mig till 20års-present/student

  • Ridstövlar, cavallo, snörning fram
  • Fabius
  • En bil (nästan vilken skruttbil som helst, bara den går framåt och att den drar lite bränsle ;) )
  • En större lägenhet eller ett litet hus

Bara dyra grejor, jag vet... Men det kommer fler saker, någon dag ;)


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, nu blev jag sugen på att skriva liknande listor för mig och mitt liv. :D Jag ÄLSKAR listor!



2009-02-04 @ 12:12:25
URL: http://adaosara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0