Lite glädje

Idag blev det lite av en sorgens dag. Var tungt att höra Emma så ledsen, hon ringde direkt till mig när hon hade fått beskedet om Windys bortgång när hon kom hem från skolan. Emma är som en lillasyster för mig, hon var ofta nere hos mig när hon var mindre och är det fortfarande. hon kommer alltid ner när jag är i Gårdvik. Lilla goa Emma. Tänk att hon blir tonåring, 13 år!!! ojojoj.. :)



Lånade som vanligt mammas bil till praktiken idag. Vi var och hälsade på Fabius<3 Han har haft kolik, men är bättre nu. Skönt! Han är så fin.
Sedan vid 16,30 när jag är ute med Zotis så ringer mamma
'har du mina bilnycklar??'

FAN!

Jag gick ju in till mamma som vanligt när jag hade parkerat hennes bil i parkeringshuset på hennes p-plats. vi pratade och jag åkte till Borlänge, MEN jag gav henne aldrig nycklarna. Så F fick skjutsa mig till Falun så jag fick lämna nycklarna. Snacka om irriterande!
Sen ringer mamma 10 minuter senare och säger
'gissa hur hög Chappe va?' mamma lät väldigt glad så jag sa, 'inte ponny iaf' vilket var rätt, han var runt 152cm i mankhöjd nu, han blir 4 till sommaren. Så nu fick min käre mor beslutsångest vill jag lova. Hon har ju kärat ner sig helt i den kusen. Kanske blir det tillökning i fam eriksson i form av en Chapati?
Inte mig emot, jag rider honom gärna :)


Chapati på bilden.

Känner mig på hemskt humör idag. Jag har jättemycket att göra, ska skriva en del till hundkursen imorgon som jag och F ska göra TILLSAMMANS. Men vart är han??
Jobbigt är ordet. Jag känner mig sur och ledsen. Det skulle inte sitta fel med lite uppskattning..
Jag försöker göra så att vi får mycket tid tillsammans, men tyvärr så får jag inte hjälp.
Jag känner mig nere..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får väl kedja fast brorsan i soffan. ;) Vad pysslar han med egentligen, eftersom han inte är hemma någon gång?

2009-02-11 @ 16:35:21
Postat av: Sara

Oj, det var jag som skrev det där inlägget utan namn. Men det förstod du nog iaf... :D

2009-02-11 @ 16:36:42
URL: http://adaosara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0