Nattpromenad

Igår tog jag, F och Zotis en riktigt skön promenad. Vi kom hem från hundkursen vid 21, sen givk vi ut vid 21,30 och var hemma strax efter 22,30. Riktigt skönt ute. Zotis gick lös i början och rastade av sig, sen tog  vi på kopplet, F hade springselen på sig så vi tog en rask promenad utan nos o pink. Sen sista biten sprang Zotis lös igen. Riktigt härligt, Zotis uppskattade verkligen promenaden!

Tråkigt väder ute nu, slask och tråk! Zotis blir sååå blöt när vi är ute :(

F jobbar ikväll, skulle sluta 23 men jobbar över till 00,30, ska hämta honom då, för jag har bilen..

Till helgen blir det mycket häst. På lördag ska jag kolla när Emma tävlar i Falun :) Skulle ha varit till F's morbror med blev krångel med hundar osv så jag skippar det, åker nog till Gårdvik istället. På söndag är det ponnyutställning i Svärdsjö, roligt!! :D Sen ska jag jobba, barnen ska få rida ut i skogen.


Hittade en läskigt film, klicka här så får ni se, riktigt läskig hästolycka på Island.

Har fruktansvärt ont i skallen, blir nog att lägga mig tidigt, får sätta larm sen inatt när F ska hem.


Förresten så är Annica nere hos Minna Telde nu. Jag är avis!!!!!
Tänk att få se detta  med sina egna ögon :) (snodde länken av Malin som faktiskt har jobbat hos Minna!) Ja, jag är avis på Malin med. Minna är ju en sådan otroligt duktig ryttare, se själv vad lätt det ser ut när hon rider!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaa åååh när jag såg filmen blev jag helt ... tom ! Jag SAAAAAAAKNAR det där :'/ <3 sååå vackert o se henne rida dag ut o dag in....

2009-02-26 @ 20:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0