Skola

Sitter och pluggar för fullt. Har massor som skall göras!
Just nu är det Biologi, ska skriva om Charles Darwin och Evolutionen. Skoj, inte..

Har varit till kupolen idag, fick presentkort på Make Up Store av F i julklapp, så idag har jag fyllt på sminkväskan! Blev en hel del. Egentligen skulle jag vilja köppa ALLT mitt smink från Make Up Store, men det är så dyrt där! Men det är otroligt bra.. För 300:- fick jag en pensel samt en slags fondation som täcker missfärgningar i ansiktet, fick dessutom lägga till 75:- DYRT. Men men.
Köpte sedan lite saker på H&M,
4 ögonskuggor i bruns och rosa nyans
svart ögonpenna
läppglans
paddar till ögonskuggan

Sen köpte jag en Mascara på KICKS.
Så nu ska jag väl klara mig ett tag hoppas jag!

Hittade otroligt mycket fina kläder på H&M, vill ha! Ska nog ta och beställa lite från katalogen sen.. Det är så roligt när vårkatalogen kommer :)

Det är även REA på Aubiose, kanske ska ta och gå förbi där någon dag. Har ju presentkort där med. hade sammanlagt för 400:- men har nog bara 200:- kvar tror jag..

Om 2 månader får jag nog börja skritta på Fabius, jag längtar! Ska bli såå roligt. Jag hoppas över allt annat att han blir bra, vill så gärna ha honom!


Imorgon skall jag:

8,30 - 13,30  SKOLA
14,00 - 15, 00 FÄRGA HÅRET hos Anna, klippte mig där förra veckan :)
18,30 - 20,30 HUNDKURS har hoppat över till 'vardagslydnad' istället för 'hundmöteskursen'

Har inte skrivit om hundkursen förra veckan, men den gick bra. Var först med på hundmöteskursen, Zotis skötte sig galant! Jag var sååå stolt över vår lilla skrutthund <3 Sen på vardagslydnaden så var han rätt kaxig mot en vit liten westies, som iofs var ännu kaxigare tillbaka... Sen blev han jätterädd för en stor flat coated hane.. Men väl inne i träningsrummet gick det jättebra, tränade på ögonkontakt, sitt & ligg, gå fint MED ögonkontakt (han var jätteduktig!) Sen var det dags för inkallning, men det blev för mycket för Zotis. Han blev helt galen, skrek och skällde. Så jag gick ut. Han hade ju trots allt koncentrerat sig från 17,00 - 20,00. Det är länge...  Men allt som allt så är jag nöjd.
Angående ögonkontakten så har vi nog mycket gratis då vi använder det väldigt ofta, varje gång han får godis, mat, varje gång han ska hämta något vi kastat, varje gång vi ska fortsätta gå efter att ha stått stilla, varje gång vi går in/ut genom dörrar osv. Så det är han jätteduktig på.


Men nu är det dags för att krypa ner i ett skönt bad, sedan promenad med Zotis samt fortsatt plugg.

Ha en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0