Sportlov

Så skönt med lov :) Var ledig ons,tors o fre denna veckan oxå.. Så långledig :D

Var till Gårdvik igår till idag. Gjorde inge speciellt.

Idag åkte jag med pappa till Falun, sen gick jag och Zotis en sväng på stan, miljöträning. Sen tog vi bussen till Borlänge. Gick till Djurmagazinet medan vi väntade på bussen hem. Zotis dregglade över alla ben och godsaker som fanns där. Han träffade även Erikas söta frallabebis Dolly. Vilken brud! :)

Imorgon är det scotercross i Svartnäs, men jag står över för iår, dom har ju slutat med marknaden, varför??
På söndagen är det slädhundstävling i Ryssjön, jag vill verkligen dit. skulle vara SÅÅÅ roligt att ta med Zotis dit så att han får se alla huskys och slädhundar :) Kommer ju ihåg hur utskälld Klimpen blev första gången han var med. Men jag tror Zotis skulle uppskatta det, att vara med dit och se alla hundar :) Så jag hoppas det löser sig så att jag kan åka dit :)

Zotis är JÄTTETRÖTT. Han sov på soffan i mitt rum hela natten, men vaknade titt som tätt och såg sig själv i spegeln mittemot soffan och fick lov att morra litegrann.. Haha :) Så jag och Zotis får ta en slödag idag, F slutar jobbet 18,30. Jag har sjukt oct i benen, vet inte vad jag gjort?

Nu ska jag kura ner mig i soffan med en bok. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad kul att ni har sett en av dem, tycker själv att tvåan var bäst, eller, jag gillade slutet väldigt mycket på den iaf. ;)

2009-02-21 @ 17:34:27
URL: http://adaosara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0