*Arbetsförmedlingen

Ja igår var jag dit, på basinformtation för ungdomar som det så fint hette.

Infon var dålig, arbetsförmedlingen är värdelös -fint intryck va?



sen..
Köpte jag ett busskort för 700:-, dyrt, men helt klart värt det framöver.

tog en snabbdusch i kallvatten, sen kastade jag mig på cykeln och trampade ner till centrum, hann precis med bussen, svettigt och varmt.
Klev av bussen vid lasarettet i Falun och mötte upp mamma vid parkeringshuset.

Vi åkte till Annica för att prata lite.
Jag ska börja rida Fabius, får rida honom så mycket jag vill. Han är fräsch och friskförklarad. :)
Jag är så glad, han är ju min drömhäst!
Men jag får inte fästa mig, för han ska säljas. & självklart vill jag köpa honom.
Men jag tror inte jag har de pengarna, men Annica är snäll som låter mig rida iaf,
som Annica sa "hade jag haft råd Johanna, så hade jag skänkt honom till dig"
Sådant värmer!
Annica åker till Skåne imorgon, hon ska träna för Minna Telde och umgås med henne, sedan skall hon och Tiger P tävla på Falsterbo Horseshow! Jag önskar jag hade kunnat följa med!
Så vi får hålla tummarna för Annica och Tiger :)

På måndag rider jag Fabius för första gången efter friskförklaringen, ska bli så roligt.
Åker dit på morgonen måndag tisdag och onsdag.
Sen får vi se vilka tider som gäller efter det :)



(bilden lånad av http://annicanoren.se/ )

Visst är han vacker!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0