*Åskväder & Valbo

Vilket oväder det var igår kväll!
Det åskade så fönstren skakade och blixtrade så att hela lägenheten sken upp.

Jag hatar åska.

Zotis tog det bra, det var en gång han blev rädd, men vem skulle inte bli rädd av den smällen?
Han hoppade upp i sängen och kröp ner under mitt täcke, sötnos.
Han som i vanliga fall inte ens får vara i sängen..
Men han lugnade sig fort, sen var det inte mer med det.


Imorse lånade jag F's bil och brummade till Gårdvik, var där till strax före 9.
Jag, mamma och syrran åkte till Isala och plockade upp Maria.
Sedan brummade vi mot Valbo :)

Hööks först,

Jag fick denna fina vindjacka av mamma! Man kan ta av huvan, då blev den riktigt fin!

 
Sen fick jag även ridstrumpor :)



Gick vidare in på IKEA

Där inne köpte jag förvaringsburkar/matlådor


2st bordstabletter, som jag skall använda som underlägg för Zotis mat & vattenskål


en soptunna som jag ska ha Zotis hundmat i, det är så fult med en plasthink på diskbänken..
Jag köpte den mörkblåa tunnan.



och det sista jag köpte var snapsglas

visst var dom lite söta? :)

_______

Sedan blev det ingen mer handling för mig.
Hittade dock väldigt många fina saker, men jag måste snåla lite på mina pengar..
Sedan har vi faktiskt inte plats med så mycket mer i vår lilla lägenhet.. Tyvärr.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0