*Gårdagens ridning

Ja igår red jag två hästar.

Först red jag Zamina, hon brunstade. Pissade hela tiden medan jag borstade henne, pep o hade sig. haha.
Sen när jag började rida var hon tjurig, pep, pissade osv.
Ville inte galoppera, gnäggade efter grannhästen.
haha.

Jag ska aldrig ha ett sto!




Sen red jag Ronja, inte så mycket utbildad men jättemysig! Blev lite kär där.. (jag som inte vill ha ett sto) Skrittade mest då hon var lite osäker, väldigt känslig. Men väldigt trevlig! Halvblod/nordis tror jag hon är :)



Fler bilder och kanske filmer kommer sen, om ni vill se?

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, jag vill se!

2009-07-03 @ 17:15:02
URL: http://adaosara.blogg.se/
Postat av: therese

jag vill se(:

2009-07-07 @ 09:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0