*Hemma

Imorse åkte jag till Annica, hon kom hem natten till idag med Tiger :)
Tiger såg nöjd ut och brallade rejält när han släpptes i hagen, lycklig över att vara hemma efter träningsveckan och tävlingen i Skåne.
Jag putsade på Fabius och red runt byarna där, det gick snabbt, Fabius var pigg.
Mockade hans box, Annica hade fixat resten av stallet redan.

Sedan blev jag inbjuden i huset, fick se film på Annica och Tiger under tävlingen i Falsterbo.
Vilken skillnad det var, Tiger var så snygg!
Vad mycket träning kan göra för en duktig instruktör! (Minna Telde)
Så nu har jag lovat att påminna Annica om att aldrig rida för någon annan ;)
Tiger var såå läcker nämligen! :)


Somnade på soffan när jag kom hem, oj vad trött jag var!

Imorgon ska jag åka till stallet på eftermiddagen, ska sova i Gårdvik nämligen.
Sen på lördag så får Zotis vara kvar i Gårdvik och jag tar mammas bil till Blge och hämtar upp F, sen drar vi till Köping på Amstaffspecialen! Det ska bli riktigt roligt :)



Har nu setat och kikat på lägenheter på Hemnet och Blocket, jag vill flytta...
Visst jag trivs här, i området, men inte i lägenheten.
Det är för trångt, jag mår dåligt över det, det tär på en, eller iaf på mig.

Jag går och lägger mig tidigare än F, nästan alltid, alltså måste han vara knäpptyst, kan aldrig ha kompisar hemma.
Jag kliver så gott som alltid upp före F, alltså måste jag alltid vara tyst, kan inte diska, kan inte plocka.
Får sitta och glo de x antal timmar innan F vaknar.
Det är jobbigt.

Kolla här vilken fin lägenhet och även här.
Båda lägenheterna ligger på ett jättefint område här i Blge, utanför centrum.

Men det får nog förbli min dröm ett tag till.
Men det är riktigt jobbigt att bo såhär trångt, jag vantrivs..


Jag vill känna att jag har ett hemma, ett hem.
Jag vill pyssla och ha det fint. Finns så otroligt mycket jag skulle vilja göra.
Men jag orkar inte engagera mig i denna lägenhet, för jag trivs inte i den. jag ser den inte som hemma.
Tyvärr...




Kommentarer
Postat av: Sara

Fiiin heeest! ;)

2009-07-17 @ 19:09:49
URL: http://adaosara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0