*Hundutställning i Alfta!

Idag åkte jag och mamma till Alfta för att kolla på hundutställning.
Var där till 10 ungefär, och självklart var Amstaffarna precis klara! FAN.

Hursom, Erica o hennes Fredrik kom dit, vi kollade på Jack Russel Terrier och pratade med uppfödare.

 


Sedan gick vi runt o kollade på alla hundar.
Shit vilken värld!



En Fralla som jag faktiskt tyckte var riktigt, riktigt snygg









Sedan träffade jag och mamma på två tjejer som födde upp Amstaff, lyckan var total.
Det var ju anledningen till att JAG åkte dit, för att prata med Amstaffuppfödare/ägare!
Dom var riktigt trevliga, mor och dotter var det. (ej dom som hade hunden ovan!)
Modern hade kennel Absolute Stars och dottern hade kennel Wisage.

Dom bjöd iaf in mig på rasspecialen i Köping på lördag.

Jag ska åka dit, antingen med F eller med mamma/pappa :)
Ska bli så roligt!

Kommentarer
Postat av: Erika

Halo! Det är en Dogman Professional stålbur och den passar en jack russel. Ha det!

2009-07-13 @ 09:20:01
URL: http://erika.sjoo.googlepages.com/
Postat av: Sanna

Jag är också lite inne på en amstaff :) men räcker gott och väl med 2 leonberger och en liten Felix :p

2009-07-13 @ 21:43:15
URL: http://krulligochgullig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0