*Rethosta

Fy vilken hemsk rethosta jag hade imorse!
Fick lov att gå upp, vela inte väcka F..


Inatt åkte jag, F och Zotis på en stadssväng. Kollade lite vart det var översvämningar osv.
Ja, som ni kanske vet så har det regnat sjukt mycket i 2 dagar. Regnar fortfarande dock.
Översvämningar på många ställen i Borlänge..
Det var iaf sjukt mycket vatten vid F's jobb, vägar var avstängda osv.


Idag åker jag till Gårdvik.
Ska rida Fabius och mamma ska gå med tillsammans med Zotis :)
Sedan till Gårdvik, sover där.
Ska släppa ut, mocka och släppa in hästarna i Kerstin Ahlgrens stall på lördag.
Även rida Fabius :)


Hoppas på att F kommer ut till Gårdvik på lördag, det är mopedrally i Toftbyn som Otakt anordnar :)

Sen på söndagen åker nog jag, mamma och syrran till Alfta och kollar på hundutställning :)


Det blir nog en bra helg, och jag hoppas verkligen att det slutar att regna..


Sen har jag beslutsångest.
hjälp mig.


Öland nästa vecka?
Onsdag - Söndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0