*Uppdatering på g

Orkar inte skriva allt nu, om ens något.

Senaste två veckorna har jag tillbringat i Gårdvik, nästan hela tiden.
Men F har varit dit och jag har varit här i Blge en del oxå.

Jag har hjälpt Erica och Fredrik att måla huset deras.
Har varit på Svenne Rubins på Gammelgården med familjen + F, riktigt roligt :)
Var på Cruisingen i Falun med Erica, Fredrik och F :)
Har målat ännu mera.
Varit ut med hundarna i skogen.
Varit ner i Gruvan med F.
Var till Rättvik på Classic Car Week i onsdags med Erica, Fredrik och F. Hade sjukt roligt <3
Och mycket, mycker mera.

Nu är vi i Blge, F sover och jag är trött.


Bilder och uppdatering kommer, när jag orkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0