*20 år och en dag!

Ja, igår fyllde jag 20 år.

Dagen började med en promenad med Zotis, han jagade upp en katt i ett träd, matte var fly förbannad..

Sen åkte jag, F och Zotis till Böle, menlla Leksand och Sågmyra, kollade på hingstsläppet där!


'
Sedan åkte vi till Gårdvik, F's föräldrar hängde med! :D
Värmde oss i huset, sen åkte vi till Isala!


F's pappa kliar på hingstfölet Brioche!


Sedan bjöd Maria på smörgåsbuffé, det fanns 14 olika sorter att välja bland!
F smakade alla utom 2!
Hoppas hans föräldrar gillade det :)
Efteråt var det efterrätt! 4 olika sorter!
Kladdkaka med grädde och jordgubbar på, smördegspaj med frukt i, sen vit och mörk chokladmoussé samt rabarberpaj! MUMS!!

Sen närmade sig klockan 15

Då var det dags för kalas.
haha, vi var äckligt mätta..

Mina två fastrar kom, en med tillhörande karl ;) Sen F's föräldrar, F, min familj + Ericas Fredrik o mormor.
Vi fikade och åt gott
Sen öppnade jag paket!

Jag fick
-mixer och smoothieblandare!! av mamma, pappa, erica och fredrikB
-paraply av mamma, pappa, erica och fredrikB
-pengar till gummistövlar av mamma, pappa, erica och fredrikB
-köksklocka av mormor
-handdukar av fam Berggren
-ugnsform av familjen Söderholm
-massagedyna av älskling, hans föräldrar, bror och mormor
-middag ute av älskling


En underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet att det äre brist på respekt, men vi jobbar på det, vi kampar om vem som bestämmer just nu. Jag gissar att han är i åldern humörsvängningar och testningar också.

2009-06-09 @ 19:51:12
URL: http://emmizenboy.blogspot.com
Postat av: emma

oj, det var från andra bloggen mena jag :)

2009-06-09 @ 19:52:01
URL: http://newtonochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0