*Gårdvik & Värmland

Igår kom mamma till Blge och hämtade mig och Zotis.
Åkte hem till Gårdvik, sen åkte jag, mamma, erica och fredrikB till Balugns strand och hundarna fick bada där.

Zotis simmade, simmade, simmade & simmade. Sen simmade han lite till... ;)
Tillslut var han så trött så han pep när han simmade, FredrikB badade och simmade ut en bit, Zotis följde med. Sedan gick F in så han stod botten, Zotis nådde inte botten, så F lyfte honom och Zotis blev såå glad! Han var verkligen helt slut, så han tyckte att det var jätteskönt att F bar honom i vattnet ;)

Dessutom var det ingen som tvingade honom att simma, han hade ju faktiskt kunna komma in till stranden om han vela, men han älskar verkligen att bada och simma :)


Bäst att hålla huvudet högt ;)


Sov i Gårdvik med Zotis, varmt som tusan i mitt rum.
Idag gick jag upp vid 7, sedan hämtade jag o mamma mormor. Åkte till Blge och lämnade Zotis till en väldigt trött F som var på p&l igår.
Sen körde jag mot Kristinehamn (Värmland). Mina två morbröder bor där med sina familjer.
Mormor hade hunden Daisy med sig..
Fick mat av Y när vi kom fram, hon berättade att deras katt hade smitit kvällen innan (innekatt som aldrig varit lös ute). Så dom var självklart väldigt oroliga, hoppas han hittar hem!
Sedan efter god mat och efterrätt åkte vi och hälsade på hennes man, min morbror E, det var ganska kämpigt att se hur mycket han har förändrats... :'(

Lämnade Y och mormor hemms hos Y, mormor skulle nämligen vara kvar några dagar :)

Så jag & mamma åkte hemåt, trötta som tusan. Poppade ABBA i bilen. haha.



Kom hem, trött och lite nere.
Så härligt väder ute! Självklart ville F fiska, precis som alla andra fina kvällar han varit ledig... Börjar bli lite drygt.
Jag hatar fiske.
Är så tråkigt att vara ensam varenda kväll när det är fint väder, vill ju hitta på något.
Men jag känner inte en kotte här i Blge, så det känns värdelöst.

Depp blir man.

Hinner väl somna innan han kommer hem antar jag.

Men men.

Låter väldigt negativ nu hör jag, men så är det ibland.

Dessutom saknar jag Flash fruktansvärt mycket :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0