*Jordgubbar!

Jag är så otroligt sugen på jordgubbar och glass.
Glass har jag, men inga jordgubbar :(

Det är storm ute, så jag är inte så sugen på att cykla till ICA Maxi.
F har bilen till jobbet.
Det är hantverkare på balkongen så jag vill helst inte lämna Zotis ensam.

Hur ska jag göra?

För jordgubbar, det vill jag ha! :)


Kanske kan ta bussen till ICA?
Jordgubbsförsäljningen är ju utomhus, så då kan Zotis vara med :)

Fast iofs, det är jäkligt långt att gå till den bussen som går till ICA Maxi, då kan jag ju nästan cykla dit iaf.

Aja, är det någon som har vägarna förbi, köp gärna lite jordgubbar ;)


Denna härliga bild är inskickad till en tävling på ridsports hemsida :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det inte närmare till Rätt Pris då, för inhandlande av jordgubbar ? De har ju öppet till 21 el. hur? Jag hoppas du får några... A-S

2009-06-15 @ 18:28:36
Postat av: Johanna

Jo, det är närmare, men då måste man gå in i affären, vill inte lämna Zotis utanför, dom håller nämligen på att fixa balkongen så jag vill inte ha han ensam hemma, det låter ganska illa och han är lite skärrad ibland. Men vi tog en cykeltur till Maxi, så nu har jag jordgubbar :)

2009-06-15 @ 18:50:31
URL: http://zotis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0