*Lista (ja, jag har tråkigt)


SENASTE:
1. Dryck: Vatten
2. Telefonsamtalet: Mamma
3. SMS: Kusin Amanda
4. Sång du lyssnade på: True Heros, Nordic Thunder
5. Gången du grät: För några dagar sen, fråga mig ej varför

HAR DU NÅGONSIN:
6. Dejtat någon två gånger: Om jag dejtat samma person två gånger? Ja i sånt fall
7. Har någon varit otrogen mot dig: Nej, inte vad jag vet
8. Har du varit otrogen: Nej
9. Förlorat någon speciell person: Ja, om jag har
10. Varit deprimerad: Jaa
11. Varit så trött att du somnat sittandes: Ja, flera gånger i Svärdsjöskolan


DINA TRE FAVORITFÄRGER:
12. Rosa
13. Svart
14. Rött


I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny vän: Nej
16. Fått ditt hjärta krossat: Nej
17. Skrattat så att du har börjat gråta: Tror inte det?
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: På både gott och ont ja.
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Ja, jag tror det, typ inga alls?
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja
21. Kysst en kompis: Endast F


BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Har kanske träffat 75% av dom jag är vän med över msn
23. Hur många barn vill du ha: 2 eller 3
24. Har du några husdjur: Zotis, sen kaninerna Putte och Sune hos mamma o pappa
25. Vill du ändra ditt namn: Nej, jag trivs med mitt
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Iår gjorde jag mycket, förra året var allt upp och ner!
27. Vilken tid vaknade du idag: 8 gick ut med Zotis, sen sov jag till 10,30
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Soov
29. Någonting som du längtar till: Studenten imorgon
30. Senaste gången du träffade din mamma: I måndags tror jag
31. En sak du skulle vilja ändra: Boende och ha jobb
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ja över msn och telefon för några år sedan
34. Vad gör dig irriterad just nu: Att jag inte gör något av alla saker som skall göras innan jag hämtar F 23,00


OM DIG:
36. Vad är ditt namn: Johanna Marina Eriksson
37. Singel/upptagen: Upptagen
38. Stjärntecken: Tvilling
39. Kille eller tjej: Tjej
40. Grundskola: Toftaskolan - Svärdsjöskolan
41. Gymnasie: 2 år på Humanvetarprogrammet på Kristineskolan sen 2 år på hästhållning på Faluns Praktiska Gymnasium 
42. Högskola: -
43. Hårfärg: Blond
44. Långt eller kort: Åt det långa hållet
45. Längd: 171
46. Vad gillar du gällande dig själv: Mina ögon
47: Piercings?: Nja, har hål i öronen, räknas det?
48. Tatcueringar: Nej inga alls
49. Höger eller vänsterhänt?: Högerhänt


DIN FÖRSTA:
51. Operation: Aldrig opererad, har aldrig tagit blodprov, behöver jag säga att jag är sjukligt rädd för nålar?
52. Piercing: Öron?
53. Tatueringen: Ingen
54. Bästa vän: Kristoffer
55. Sporten du spelade: Fotboll
56. Husdjur: Mitt första egna var kaninen Izzi, men familjen hade minst 10 hundar under hela uppväxten, min första egan hund var Pronto, sen Sarri.
57. Vaccination du minns: ? Ingen aning :S
58. Konsert: Electric Banana Band på Stora Torget i Falun! 
59. Förälskelsen: Kristoffer! Haha
60. Alkohol du drack: Hembrändt


JUST NU:
61. Äter du: Inget alls
62. Dricker du: Vatten
63. Är du på väg att: Vika tvätt, duscha, fixa och dona
64. Lyssnar du på: Musik
65. Väntar du på: Att jag ska ha gjort klart allt


FRAMTID:
66. Vill du ha barn: Ja
67. Vill du gifta dig: Ja
68. Karriär i åtanke: Jadu


VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. Läppar eller ögon: Ögon
70. Kramar eller pussar: Kramar
71. Kortare eller längre: Längre
72. Yngre eller äldre: Äldre
73. Romantisk eller spontan: en bra blanding
74. Snygg mage eller snygga armar: F har både snygg mage och sjukt snygga armar ;)
75. Tatueringar eller piercingar: Tatueringar!
76. Känslig eller inte: Känslig
77. Ragg eller förhållande: Förhållande
78. Bråkstake eller tveksam: Bråkstake ;)


HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främling: Mm
80. Gjort något sjukt spontant: Ja
81. Tappat glasögon eller linser: Ja, jag har blinkat ur linser några gånger
82. Haft sex på första dejten: Nej
83. Krossat någons hjärta: Ja, och jag ångrar det inte!
84. Har någon krossat ditt hjärta: Ja
85. Har du blivit arresterad: Vad är skillnaden på häktad och arresterad? Har blivit häktad iaf..
86. Dissat någon: Japp
87. Gråtit när någon dött: Ja
88. Gillat din tjejkompis (mer än som vän): Nej, usch och blä!


TROR DU PÅ:
89. Dig själv: Sällan
90. Mirakel: Vill ha bevis
91. Kärlek vid första ögonkastet: Ja!
92. Himlen: Jag hoppas den finns
93. Tomten: Nej
94. Att kyssas på första dejten: Mm
95. Änglar: Jaaa
96: Spöken: Jaaa! Jag har sett och hört saker som bara kan förklaras med SPÖKEN


SVARA ÄRLIGT:
97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: Neej
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Familjen, F och Zotis
100. Har du gjort något olagligt: Ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0