*Midsommarafton

Jag vaknade väldigt hes, men kände mig för övrigt ganska pigg jämfört med dagarna innan..

Åkte till F's morbror där F's familj och släkt befann sig,
karlarna o nåt fruntimmer badade tunna, jag stod över, mest pga förkylningen.

Zotis lekte med Ada!



Två olika färgsättningar, vilken blev finast?

Efter bad för människorna och lek för hundarna så åt vi mat, jag och F grillade, vilket var jättegott!

Sedan vid 19-19,30-tiden åkte vi (jag, F och F's syster) till Leksand, sjukt mycket folk där, enligt tidningen 15000pers :S
Men trevligt var det!


Tillbaka till F's morbror en sväng, sedan åkte vi till Ornäs och umgicks med F's vänner o bekanta,
riktigt, riktigt trevligt!
Bra musiker som sjöng och spelade gitarr och otroligt trevliga människor!

Zotis lekte med en schäferhane på 11 månader! :)

Kom hem vi 3-tiden, slocknade fort! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0