Minnen!

Sitter och läser igenom gamla dagboksinlägg på lunarstorm! haha :)
Vilka underbara minnen.

Jag har skrivit så mycket om min absolut bästa vän, Andreas.
Jag saknar vår tid så fruktansvärt mycket, tiden då vi kunde ringa till varandra utan att egentligen vilja något speciellt, tiden med roliga filmkvällar, då vi var ett stort gäng som träffades ofta hemma hos dig, kollade på film och skrattade, alla nätter vi åkte runt i bilar och hade roligt, festerna vi var på, promenaderna vi gjorde. ALLT.
Saknar mina vänner!

Ojoj, blir alldeles känslosam nu.

Jag minns när jag hade massor med vänner, när vi tryckte in oss 6-7 stycken i en EPA med plats för två, när vi dunkade musik och hade race på vägarna. haha. vilka minnen!

Jag minns sommaren 2006 så otroligt starkt, jag sa hejdå till mitt gamla liv och Andreas hjälpte mig, vi umgicks nästan varenda dag den sommaren, du, jag och Bolli. Vilket gäng!
Sommaren 2006, det är 3 år sedan nu, men jag minnst det som igår.

Jag är glad att Andreas och F har blivit vänner! Det betyder mycket. Men tyvärr har jag och A glidit ifrån varandra, det gör fruktansvärt ont. För han har varit min bästa vän sen jag gick i 9an, för att avslöja en till sak så var jag även lite hemligt kär i honom i 8an. haha ;)

Det är tackvare A som jag är den jag är idag, han har lärt mig så otroligt mycket, saker som jag kommer bära med mig av resten av livet.
Men pga min vänskap till honom så har jag gått igenom den värsta tiden i mitt liv, tiden då alla kollade snett på mig, tiden då jag pga både rädsla och hat fick lov att byta linje. Men vad gör det? Jag vet vad som är sant.

Jag har egentligen hur mycket som helst att skriva, men det jag egentligen vill ha sagt är att jag saknar tiden med ER.

Andreas, Bolli, Anton och alla raggare ;) Ja, jag var den enda tjejen i gänget, men jag har aldrig haft någon riktigt nära tjejkompis, bara killkompisar.


A och B i mitt rum i Gårdvik, sommaren 2006.
hahaha, underbar kväll!

"har världens underbaraste vän, Ante. du betyder otroligt mkt för mig. finns ingen som du, din kloke fan ;D tycker om dig mycket, du är bäst."

Det skrev jag i juli 2006, stämmer så bra in, han är klok. Han har fått mig att se verkligheten när jag varit ledsen och arg. Än idag när jag skriver med honom på msn om diverse saker som hänt, han skriver några ord, sen ser jag på saken med helt andra ögon.

ojojoj vad saker man minns när man läser gamla blogginlägg.

tiden då jag började prata med Jacob, det var 2006 över lunar! hahaha. vilken nörd man varit. men det är en sak jag aldrig kommer ångra, jacob är en vän för livet.

det sjuka är att jag bara träffat honom en enda gång, det var för ungefär ett år sedan när jag var i sthlm, han bor ju där.  tänk vad nära vän man kan bli med en person som man aldrig träffat, för när vi träffades så kändes det som att vi hade träffats hundra gånger minst.
Jacob och jag har nästan daglig kontakt över msn, ska försöka ta med mig F ner till Sthlm i sommar så att vi kan umgås med Jacob och hans tjej nån dag, skulle vara såå roligt!

Aja, ska inte tjabbla mer om detta nu.
Men när man pratar om trollen, fick precis sms av A!
Kanske att jag F<3 och A kan ut och fiska någon dag, skulle vara roligt att ses :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0