*Photoshop!

Sitter och pysslar med lite bilder i photoshop, det var verkligen längesen jag gjorde det!

Men jag fick till denna gansak fina bild, ja alltså inte motivet kanske, men själva färgerna blev bra, jag gillar det!



Men hur fasiken gör man med lager?
Denna bild är gjord med lager, men då kopia av bakgrunden.

Om jag istället har en grå bakgrund, hur fåt jag då in ett foto som lager på bakgrunden?


alltså som denna bild, här hade jag en solnedgång som bakgrund, sen en massa foton på emma och windy som olika lager, jag klippte sedan ut windy och emma och satte dit det lagret uppepå bakgrunden.

Men hur fasiken gjorde jag? :S

Någon som kan/vill hjälpa mig vid tillfälle?

Kommentarer
Postat av: Sara och Ada

Vad fint det blev med ny design på bloggen!! Riktigt bra. :D

2009-06-19 @ 11:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0