*Student!

Igår var det studenternas dag här i Borlänge!

F's bror tog studenten, Grattis!!



Jag och F var vid Galaxen när han kom ut, grattade och tog lite kort.
Sen tog vi ut Zotis, han lekte med Ada, kollade när studenterna åkte runt på flaken genom stan,
Zotis skötte sig jättefint!

Sedan åkte vi hem, bytte om osv.

Åkte till Säter på middag och fika, jättetrevligt med god mat osv :)

Zotis skötte sig fint, roligt att han blir lugnare, märks att han blivit äldre!

Ada oxh Zotis, myste och lekte med varandra mest hela tiden :)


Jag och F åkte hem i skaplig tid, alla tre var trötta, spec F och Zotis!



Idag jobbar F förmiddag, han slutar egentligen 10,45, men han jobbar över till 14-15tiden.

Jag och Zotis vaknade vid kvart över 7, gick då en långpromenad på en och en halvtimme! Det var riktigt skönt!


Nu sitter jag med en varm riskudde om nacken, jag har nackspärr :(




Vädret är halvtrist och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på fram tills F slutar, förslag?


Förresten, var ju till Strömsholm i torsdags med naturbrukarna, riktigt trevligt om regnet hade hållt sig borta.
Missade dock dressyren, eller jag såg sista startande, Per Sandgaard, hade gärna sett resten..



Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej!

Vad är Ada för ras? Jätte söt.

2009-06-06 @ 10:31:11
URL: http://carolinewaallin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Svar till Carro: Hej Carro! Vad roligt att du läser bloggen :) Ada är en fransk bulldog, hon är min pojkväns storasysters hund :) se fler foton på henne på http://adaosara.blogg.se :)

2009-06-06 @ 13:23:51
URL: http://zotis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0