*Tillbaka på hästryggen!

Ja, imorgon ska jag rida Louises häst Zamina!

Spännande!

F får följa med och filma/ta kort, jag vill ju se hur jag sitter efter ett år ifrån sadeln..



Just nu sitter jag på datastolen med massagedynan, otroligt skön.
Fick ju en i present av F + hans familj, F tyckte dock att den var riktigt oskön, så vi lyckades byta den igår mot en annan.
Vilken skillnad!

Denna är så otroligt beahglig att sitta i!


Vädret är dessutom underbart, F är och fiskar och jag funderar på att gå ut på balkongen och läsa lite i Ceasars bok! :)


Just nu LÄNGTAR jag till den dagen då jag kan köpa en amstaff, det kommer bli så spännande!

Om några helger åker jag, mamma, syrran och kanske F till Alfta på hundutställning, då ska jag prata med amstaff-ägare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0