Doftar underbart

Zotis är nytvättad med nytt härligt doftande schampo!
Han har varit ganska lortig ett tag nu, men jag har inte velat tvätta honom eftersom han fick advocate-droppar i nacken i början på månaden. Men nu är behandlingen slut och han var riktigt fettig och äcklig runt örat som blivit behandlat.

Var ner till Djurmagazinet och köpte ett schampo, blev tipsad om en serie som heter Espree. Så jag tog ett schampo för normal päls osv som luktade melon och gurka. Doftar jättefräscht!

Zotis är ren och fin, ligger nu i sin bädd och tuggar på ett "tandben", sånt där som håller tänderna fräscha och luktar fräscht. Namn? :P

Sen blir det packning, eller iaf att börja packa....

När Zotis är torr så ska jag borsta och kamma honom, klippa klor samt klippa bort hår runt snorren på honom. Han pinkar på det och det luktar förjävligt :S

Så mamma kommer att få en väldigt ren och fräsch hund att ta hand om medan vi är borta :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har sett de på hööks men de blir nog smutsiga lätt (?) då de är vita. De på tradera var superbilliga så det blir ungefär samma pris iaf, fast de har annan färg. :)

2009-03-26 @ 16:55:57
URL: http://adaosara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0