Storstädning

Putsar och har mig i lägenheten, har slängt ut Fredrik på en cykeltur med Zotis :)
Har fått riktig städmani, putsar och torkar och har mig :S

Vad ni än gör, köp ALDRIG ett glasbord, speciellt INTE ett svart.... Dammigt på mindre än 2 sekunder.. Men snyggt när det är rent.. Har snart dammat av allt, sen blir det att dammsuga och torka golv, byta sängkläder och lägga in mattorna.
Mattorna, filtar och alla sängkläder hänger ute på balkongen och vädrar. Det är såå skönt att lägga sig i en nybäddad säng med vädrade sängkläder :)

Zotis verkade nöjd när Husse F erbjöd honom en promenad, han gillar inte doften av allt rengöringsmedel osv..

Zotis har börjat äta dåligt, jäkla byracka! I gårdvik äter han glatt och med ett morrande ljud. (ifall Baielys eller Klimpen skulle få för sig att vilja smaka hans mat) Men här i Borlänge har han nu börjat slarva med maten, så nu har han inte fått någon frukost, få se om han vill ha frukost + middag senare ikväll. annars blir det nya tag imorgon. tänker inte ha maten framm så att han får ta när han vill, vill han inte ha när det erbjuds så får han bli riktigt hungrig. ställer bara ner skålen två gånger/dagen. men snart blir det nog bara en gång om dagen om han fortsätter såhär.

dessutom har jag bokat tid för vaccinering av honom. han är 11 månader IDAG. (grattis) så han blir 1 år den 18 april och jag fick tid för vaccination den 20 april :)

nu ska jag putsa vidare så jag blir klar någongång! Kanske kanske, att det kommer lite bilder på lägenheten senare. om ni vill se förstås??


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vill se bilder!! :D

2009-03-19 @ 09:53:03
URL: http://adaosara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0