Snart så :)

  • 7 juni fyller jag 20 år
  • 7 juni åker jag och F och kanske mamma och Erica till Böle och kollar på hingstsläppet
  • 8 juni är det mösspåtagning i Falun
  • 12 juni tar jag studenten, firas i Falun samt med kusin, vänner och släkt i Gårdvik
  • 13 juni är det studentbal
  • 2 juli fyller älskling 23 år
  • 14 juli firar vi 2 år tillsammans och 1 år förlovade ♥

Jag längtar såå mycket!


Önskar även att detta händer i sommar

  • Jag får ett jobb, antingen över sommaren eller längre
  • Vi flyttar till en större lägenhet
  • Jag kommer igång med ridningen
  • Att jag och F får mycket tid till varandra i sommar, mycket härlig tid med Zotis!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0