*Mina fina vita ridbyxor..

Känns så tråkigt att jag inte har någon häst att rida längre..

När jag fyllde 19 år så önskade jag mig mest av allt ett par fina vita ridbyxor som jag kunde ha när jag tävlade..

När jag fyllde 19 år så fick jag en present, och i paketet så låg ett par FINA vita ridbyxor i märket Pikeur, och alla som kan hästmärken vet att Pikeur är ett ganska dyrt märke..

Byxorna är aldrig använda, jo, jag har provat dom en gång, i en provhytt på Auboise.

Kommer jag någonsin få använda mina fina, vita ridbyxor?
Det är dom dyraste ridbyxorna jag någonsin ägt, och jag blev så glad över att mamma hade köpt dom åt MIG, för vi har inte världens bästa ekonomi och endå hade hon köpt mina drömridbyxor till mig för att jag skulle vara fint klädd på tävlingarna...

Jag är ledsen nu och tårarna rinner, för jag saknar hästarna så sjukt mycket, jag saknar att träna hårt, jag saknar att tävla, jag saknar allt pyssel, jag saknar att mocka, att smörja träns, jag saknar ALLT..

Jag vill verkligen använda mina fina vita Pikeurridbyxor...


Jag och Agrippa efter en klubbhopptävling.. Jag vann 60-70cm och kom tvåa i 80-90cm..


Jag och Agrippa på GymnasieDM i Vansbro i Dressyr
LB:3 och LA:1


Jag och Agrippa i Ludvika LB:1 och LA:1
Det gick så bra!


Jag och Agrippa efter en vinst i KM i dressyr
KM gick i LB:1


Jag på Pilen efter en KM-vinst i dressyr, syrran på Pride bredvid och hon kom 2a i en annan KM-klass
LB:1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0