*Det här med pengar..

Ja, den eviga tanken i mitt huvud, pengar.

Den här månaden har jag 1000kr att leva på.
(F betalar mat osv, ♥)

Men mina räkningar osv vill jag ju självklart betala själv, vill kunna stå på egna ben.
Den här månaden kom den hemska räkningen, Zotis försäkring.
Den kom verkligen en månad för tidigt..

Mitt busskort måste fyllas på, går ut den 20 spetember -460kr.
Min telefonräkning skulle jag ha betalat, men min kära mamma eller pappa betalar den. TACK.
Sen Zotis försäkring som skall betalas senast 1 oktober -860kr.

Zotis försäkring betalar F, så får han pengar av mig kontant, lättast så :)
Får pengar den sista varje månad, så då gör vi så.


Sen har jag massor med saker som skulle behöva köpas, men det får vänta.

Får prioritera lite nu, har skaffat mig en söt spargris, där hamnar alla mina pengar just nu.
Inget slöseri nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0