*Jag behöver en vändning

Just nu känns mycket väldigt fel, jobbigt och mörkt.

Hästen jag fäst mig vid alldeles för mycket har sin sista natt inatt.
Min morbror är borta, begravning på fredag, kommer bli så fruktansvärt tungt.
Jag vantrivs i lägenheten, får panik här.
Jag behöver pengar, det lilla jag får i månadsslutet försvinner direkt i räkningar.
Jag känner mig tjock och ful, måste göra något åt det, det är vidrigt.

Mitt självförtroende är kört.
Jag har inte en enda vän, inte en enda.

Jag känner mig så sjukt körd i botten så det finns inte.


________


Min familj är förstås underbar, guld värd.

Fredrik är fantastisk, egentligen borde jag vara nöjd med allt, jag har ju honom..
Jag kan inte förklara här vad det betyder, fan nu bölar jag snart.
Zotis, inga ord.




Kommentarer
Postat av: Sara

jag tänker inte säga att du är fin som du är. För det säger alla och det är sant. Men jag vet att det inte hjälper. Men vill du få en förbättring får du börja med att läsa dig en sak. Att ha ett bra självförtroende handlar om att tro på vad man gör och vad man kan göra. SjälvKänsla handlar om att tro på vem man är och vara nöjd med den man är. Utseende handlar om Självkänsla.



Självkänsla är något man måste jobba med för att den ska bli bättre. Ungefär som kondition. Ett tips är att läsa böcker om att förbättra sin självkänsla. Mia Törnblomär en bra och uppskattad sådan författare. Hon har skrivit Självkänsla nu! Och Mera självkänsla.



Du borde verkligen läsa dem för ingen är värd att känna sig ful!!! Det är där du ska lägga krutet inte på träning osv!!!

2009-09-28 @ 21:51:42
URL: http://sweiberth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0